سبک زندگی در قرآن

سبک زندگی قرآنی متعالی بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

سبک زندگی در قرآن

سبک زندگی قرآنی متعالی بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

سبک زندگی «فضیلت محور»

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ

در دوران باستان یکی از اندیشمندان یونان به ایرن پیشرفته ترین کشور آن روز سفر کرد تا راز پیشرفت ملت ایران را بیابد وی بعدها در مورد جوانان ایران گفته :

در تمام دنیا مردم به جوانان خود علم می آموزند ولی جوانان ایرانی
به دنبال «کسب فضیلت» می روند.....(نقل به مضمون)!


بعد از سالیان دراز هنوز هم راز عقب ماندگی ما عدم توسعه علم نافع است علمی که از «حقیقت آفرینش» می جوشد و در عرصه ی «عمل» بارور می شود.

بعدها ملت متمدن ایران با داشتن پیران مغان در تاریخ پر فراز و نشیب خود جستند و قله ی عشق و فضیلت را به عنوان نمادی برای اعاده کلید گم شده ی فضیلت خود برگزیدند.

قلب سرخ عشق در نینوا تپید و راز 72 را در پهنه ی تاریخ بشری به یادگار گذاشت و همچون درفشی کاویان بر قله ی آزادگی ماندگار شد و ذکر حسین میثاقی شد الهی برای گشودن درب پر راز «تمدن اسلامی».

منش حسین، راه حسین، حماسه ی حسین یعنی «سبک زندگی حقیقی»

سبکی که با ظهور مهدی، قلب آفرینش جمال زیبای خود را نشان خواهد داد و به بشر خواهد آموخت که فقر در طبیعت نیست بلکه فقر در دلهایمان پنهان شده اگر جان ما از منجلاب فقر زدوده و به غنی بودن حق ستوده شود آنگاه: کوههایی از طلا جمع می شود که نیازمندی نیست تا از آن استفاده کند........................... 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی